Subject: FW: T-15 täitmistagatise vähendamine
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Mon, 14 Oct 2024 13:33:34 +0300

From: Peeter Piirsalu <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, October 14, 2024 11:35 AM
To: Indrek Vendla <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Moonika Prantsen <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: T-15 täitmistagatise vähendamine

Tere Indrek!

Saadan taotluse täitmistagatise tagastamiseks 50% ulatuses.

Lugupidamisega

Peeter Piirsalu

juhatuse liige

teedeinsener

tel. +372 56 453 543

e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.entecon.ee/> www.entecon.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.